404
Sorry, page not found!
Jednym z najistotniejszych celów przy realizacji projektu w branży motoryzacyjnej jest nadanie prestiżu firmie, a także podkreślenie wyśmienitej obsługi klienta oraz wprowadzenie innowacyjnych usług.
Middletons są w tym świetni. W trakcie realizacji projektu postanowiliśmy wprowadzić depozyt dla klienta - klient o dowolnej porze może zapłacić i zarezerwować samochód. Możliwa jest też rezerwacja jazdy próbnej samochodu na wybraną godzinę. AutoTrader w Wielkiej Brytani jest największym serwisem do sprzedaży/ zakupu samochodów. Dla sprzedawców oferują fenomenalną aplikację, z poziomu której w przeciągu paru sekund można dodać nowe ogłoszenie. Strona jest w pełni zautmoatyzowana - pobiera automatycznie wszystkie nowo dodane samochody w serwisie AutoTrader. Opisy, wszystkie 30-60 wysokiej jakości zdjęć każdego samochodu, a także automatycznie tworzy możliwość depozytu dla każdego samochodu czy też możliwość jazdy próbnej.
Salonów urody wciąż przybywa, wraz z nimi nowe usługi, a co za tym idzie większa konkurencja. Branża beauty staje się przesycona, dlatego najistotniejszym jest wyróżnienie marki spośród innych poprzez niebanalną stronę internetową z jednej strony, z drugiej zaś oddającą pełen profesjonalizm firmy. Dopasowujemy się do oczekiwań potencjalnych klientów branży na podstawie aktualnych badań rynku oraz wiedzy na temat psychologii społecznej.
Strona Salonu Urody Galatea w Krakowie jest niezwykle bogata w wiedzę merytoryczną, co odzwierciedla profesjonalizm salonu i pracujących w nim specjalistów. Poprzez wyczerpujące opisy zabiegów ze wskazaniami i przeciwwskazaniami produktów klientki są w stanie znacznie łatwiej zdecydować się na konkretną usługę lub wybrać ją jako prezent dla kogoś. Wykonanie: pełen projekt strony internetowej wraz z nowym logiem.
Z perspektywy branży gastronomicznej w nowoczesnym świecie zapewnienie pełnej funkcjonalności związanej z zamówieniami/odbiorem jest jednym z najważniejszych kroków do sukcesu. Poprzez proste w obsłudze menu online z nawigacją, klient ma możliwość w kilku kliknięciach dokonać zamówienie. Złożone zamówienia zostaną automatycznie drukowane w restauracji, co oszczędza czas i ułatwia zarządzanie. Codziennie Menu Dnia aktualizuje się automatycznie z Facebooka.
Bar Morski przeszedł gruntowny remont dlatego nowa strona internetowa jest jednym z kluczowych elementów budowania nowego wizerunku firmy. Poprzez dobranie odpowiedniej kolorystyki, wybór szablonu, elementów graficznych, elementów interaktywnych, a także treści (w konsultacji z klientem) zawartość każdej podstrony stała się wirtualną wizytówką firmy oddając klimat obecnej restauracji.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
IDE | 1 year 24 days | Google DoubleClick IDE cookies are used to store information about how the user uses the website to present them with relevant ads and according to the user profile. |
test_cookie | 15 minutes | The test_cookie is set by doubleclick.net and is used to determine if the user's browser supports cookies. |
VISITOR_INFO1_LIVE | 5 months 27 days | A cookie set by YouTube to measure bandwidth that determines whether the user gets the new or old player interface. |
YSC | session | YSC cookie is set by Youtube and is used to track the views of embedded videos on Youtube pages. |
yt-remote-connected-devices | never | These cookies are set via embedded youtube-videos. |
yt-remote-device-id | never | These cookies are set via embedded youtube-videos. |
yt.innertube::nextId | never | These cookies are set via embedded youtube-videos. |
yt.innertube::requests | never | These cookies are set via embedded youtube-videos. |
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
CONSENT | 16 years 3 months 26 days 14 hours 6 minutes | These cookies are set via embedded youtube-videos. They register anonymous statistical data on for example how many times the video is displayed and what settings are used for playback.No sensitive data is collected unless you log in to your google account, in that case your choices are linked with your account, for example if you click “like” on a video. |